2011. június 19., vasárnap

Fotovoltaikus napenergia modul Solar PV modul Monokristalin 165Wp

Fotovoltaikus napenergia modul Solar PV modul Monokristalin 165Wp:
Ezekhez nyújtanak egy 165 Wp napelem monokritallines Fa Schüco vásárolni.

Műszaki adatokat lásd a fotót.

Méretek: 1595x835x45 mm

A PV modul származik az üzleti feladat egy villanyszerelővel tudom.

Én eredetileg akartam mount a modul (és más) én lakóautó, ami sajnos nem jött, mert eladta a Womo.

A modul soha nem épült, kissé hosszabb a villanyszerelő, és azóta kb 2 éves velem a Dachboden.Also lehet mondani, hogy "Új és használt", és a top állapotban, ám a hosszabb tárolási idő-helyettes voltam itt, mint egy .

A Pick a modul lesz a kedvencem, azt küldje el, hanem jól tele (a károsodás kockázata terheli a vevők!).

Elintéztem, hogy ne hajózás, de nem tudtam elképzelni, hogy ez nem túl kedvező, a "csomag" lesz csomagolva nagyon nehéz, terjedelmes és költséges muß.Falls van javaslata, írjon nekünk itt közvetlenül.

Én is maga a polikristályos modul akartam csatlakozni együtt mono (nem kéne?). Ez a modul egy másik kijelzőn.

Nincs rá garancia, jótállás, visszatérítés vagy csere, a magán értékesítés!



PS: Képek követni (jelenleg nem műszaki problémák miatt a feltöltés lehetséges.)
Ár: 260 Ft